Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Always Active
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

No cookies to display.

Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

No cookies to display.

Ga naar de inhoud

José, klantondersteuner bij ZorgNed

Wat doe je als klantondersteuner bij ZorgNed?

Ik ben de nestor van het team klantondersteuning hier. Dat is heel divers. ’s Ochtends kijk ik of er urgente dingen zijn binnengekomen: als dat het geval is, zorg ik ervoor dat iedereen alles uit de handen laat vallen om het op te lossen. En anders kijken we naar de oudste meldingen die binnen zijn gekomen en werken we zo verder. Daarnaast programmeer ik ook nog één dag in de week.

Welke skills heb je nodig?

Het lastigste, maar ook het leukste, is het oplossen van grote puzzels. Als er rode letters op het scherm verschijnen, moet jij diegene zijn die het kan oplossen. Soms duurt dat vijf minuten, soms vijf dagen (het leukste zijn de puzzels die daar een beetje tussenin zitten). Ik heb programmeerervaring, maar dat heb je in principe niet nodig: je moet wel logisch kunnen nadenken, dingen kunnen onthouden en verbanden zien. Ook heb je doorzettingsvermogen nodig.

“Als er rode letters op het scherm verschijnen, moet jij diegene zijn die het kan oplossen”

Waarom werk je bij ZorgNed?

Ik heb old school in 2002 hier gesolliciteerd via de krant. Wageningen is een kwartiertje bij mij vandaan. Hiervoor was ik fysiotherapeut, maar op een gegeven moment dacht ik: hier word ik niet gelukkig van. Bij ZorgNed heb ik echt een leuk team om me heen en help ik andere mensen uit de brand.

< Terug naar Medewerkers