José, klantondersteuner bij ZorgNed

Wat doe je als klantondersteuner bij ZorgNed?

Ik ben de nestor van het team klantondersteuning hier. Dat is heel divers. ’s Ochtends kijk ik of er urgente dingen zijn binnengekomen: als dat het geval is, zorg ik ervoor dat iedereen alles uit de handen laat vallen om het op te lossen. En anders kijken we naar de oudste meldingen die binnen zijn gekomen en werken we zo verder. Daarnaast programmeer ik ook nog één dag in de week.

Welke skills heb je nodig?

Het lastigste, maar ook het leukste, is het oplossen van grote puzzels. Als er rode letters op het scherm verschijnen, moet jij diegene zijn die het kan oplossen. Soms duurt dat vijf minuten, soms vijf dagen (het leukste zijn de puzzels die daar een beetje tussenin zitten). Ik heb programmeerervaring, maar dat heb je in principe niet nodig: je moet wel logisch kunnen nadenken, dingen kunnen onthouden en verbanden zien. Ook heb je doorzettingsvermogen nodig.

“Als er rode letters op het scherm verschijnen, moet jij diegene zijn het kan oplossen”

Waarom werk je bij ZorgNed?

Ik heb old school in 2002 hier gesolliciteerd via de krant. Wageningen is een kwartiertje bij mij vandaan. Hiervoor was ik fysiotherapeut, maar op een gegeven moment dacht ik: hier word ik niet gelukkig van. Bij ZorgNed heb ik echt een leuk team om me heen en help ik andere mensen uit de brand.

< Terug naar Medewerkers