Meteen naar de inhoud

Klantondersteuner/Functioneel beheerder (32-40 uur per week)

ZorgNed Automatisering is een gespecialiseerd bedrijf met 25 enthousiaste medewerkers. Ons kantoor staat in Wageningen. Wij maken software die gemeenten ondersteunt bij de (primaire) processen in het sociaal domein (Wmo en Jeugdhulpverlening). Denk hierbij aan wijkteams, indicatiestelling, backoffice administratie, communicatie met zorgaanbieders en de volledige financiële afhandeling. Wij werken voor gemeenten, van klein tot groot door heel Nederland. Naast het maken van software verzorgen we ook implementaties en opleidingen. Onze adviseurs zijn bij klanten om nieuwe projecten op te starten en de relatie met de gebruikers te onderhouden en wensen van hen te vertalen in doorontwikkeling. Klantondersteuning helpt onze klanten bij het soepel te laten verlopen van de processen.

Vanwege uitbreiding van ons klantenbestand zoeken we een functioneel beheerder voor ons team Klantondersteuning. Deze beheerder ondersteunt klanten bij het optimaal gebruiken van onze ZorgNed-applicatie.

De functie

Je bent voor functioneel beheerders van gemeenten het eerste aanspreekpunt. Je ondersteunt hen op basis van je functionele en technische kennis. Regelmatig schakel je met het team van softwareontwikkelaars en adviseurs. Je bent analytisch en kunt goed met verschillende type mensen omgaan. Je werkt in Wageningen en ook op locatie bij klanten.

Werkzaamheden van klantondersteuning zijn:

  • Schriftelijke en telefonische beantwoording van gebruikersvragen (1e lijn)
  • Analyseren van meldingen en aandragen van oplossingsrichtingen (2e lijn)
  • Meedenken over nieuw te ontwikkelen functionaliteit
  • Verzorgen van gebruikersdocumentatie
  • Begeleiden van klanten bij de implementatie van nieuwe functionaliteiten

Daarnaast vervul je ook een projectmatige rol als functioneel beheerder ad interim bij klanten.

Profiel

We zoeken iemand met minimaal HBO werk- en denkniveau. Communicatief en zelfstandig.

Je bent analytisch, houdt overzicht, en werkt zorgvuldig en gestructureerd. Het gaat om een functie van 32-40 uur per week, dit is in overleg nader in te vullen. Standplaats is Wageningen. Bereidheid om naar klanten op locatie te reizen is vanwege de projecten wel een vereiste. Vanuit huis werken is ook een optie. We zijn een kleiner bedrijf; werk wat zich aandient, moet opgepakt worden. We zoeken iemand met een hands-on mentaliteit. Kennis van softwareontwikkeling is niet direct nodig.

Wat ZorgNed biedt

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Marktconform salaris
  • 24 vakantiedagen op basis van fulltime dienstverband
  • 8% vakantiegeld
  • Eindejaarsuitkering op basis van functioneren
  • Hybride werken en flexibiliteit
  • Thuiswerkvergoeding
  • Inrichting thuiswerkplek
  • Veel eigen verantwoordelijkheden
  • Pensioenregeling
  • Professionele ontwikkelingsmogelijkheden
  • Enthousiast en consistent team:
    • Verschillende teamactiviteiten
    • Goede werksfeer
    • Consistent personeelbestand
    • Behulpzame collega’s

Jouw collega?

Benieuwd naar wat een klantondersteuner bij ons doet? Bekijk het profiel van José Diepeveen, sinds 2002 klantondersteuner bij ZorgNed.

Interesse

Ben je geïnteresseerd? Mail ons dan je persoonlijke brief met motivatie en uitgebreide CV naar:
ZorgNed Automatisering BV
T.a.v. Mariël Hylkema
mail: mhylkema@zorgned.nl